Canik Belediyesi'nden Aşure İkramı
Canik Belediyesi, birliktelik ve paylaşma vurgusu ile gerçekleştirdiği aşure ikramıyla gönüllere dokundu.
26 Haziran 2026 - 19:32
Bereket Paylaşıldı
Canik Belediyesi, Can Kafe ve Can Sofrası'nın yanı sıra belediye hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de aşure ikramı gerçekleştirdi. Can Sofrası'nda hazırlanan aşureler eşliğinde aşure gününün sevincine ortak olan vatandaşlar, Canik Belediyesi'nin milli ve manevi değerler üzerine devam ettirdiği çalışmaları ve programları ilgiyle takip ettiklerini söyledi. Vatandaşların Aşure Günü'nü tebrik eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Aşure Günü'nün hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.








FACEBOOK YORUMLAR