Canikli Gençler Ödüllerine Kavuştular
Canik Belediyesi'nin ilçede gerçekleştirdiği "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında ödül heyecanı yaşandı.
25 Haziran 2026 - 11:21
Canikli Gençlere Alkış
Yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için birbirinden özel etkinlikler ve programlar gerçekleştirmeye devam edeceklerini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, "Canik'imizde gençlerimizi yarının dünyasına hazırlıyor, teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz. Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar proje yarışmamızla sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projelere dönüştüren gençlerimiz yeni bilgiler öğrenirken, aynı zamanda yeteneklerini keşfetme fırsatı buldu. Eğitim öğretim yılında olduğu gibi yaz tatili dönemi içerisinde gençlerimizi bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler ile ilgili etkinlikler ve atölye çalışmalarıyla bir araya getirmeyi sürdüreceğiz. Fikirleri ve yetenekleriyle birbirinden kıymetli projeler geliştiren tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum" şeklinde ifade etti.
Yoğun İlgi
Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın Canik Macera Parkı'nda düzenlenen ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, Canik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Yusuf Celil Caner, Canik İlçe Tarım Müdürü Mehmet Gül, Canik İlçe Nüfus Müdürü İbrahim Kök ve vatandaşlar da katıldı.








FACEBOOK YORUMLAR