Projeleri incelemeye başladık…

Araklı'yı Yıkıyoruz! Ankara’da gerçekleştirilen Trabzon Günlerinde Araklı belediye Başkanı Recep Çebi, ANAP eski İl Başkan yardımcısı Selahattin Çebi, Zonguldak Ak parti eski Milletve

03 Haziran 2017 - 15:17
Araklı'yı Yıkıyoruz!

Ankara’da gerçekleştirilen Trabzon Günlerinde Araklı belediye Başkanı Recep Çebi, ANAP eski İl Başkan yardımcısı Selahattin Çebi, Zonguldak Ak parti eski Milletvekili Polat Çebi, Araklı Kukuda muhtarı Mustafa Taşkın ve aile dostum Av. Meltem Yetkin Temurer ile AKM bahçesin de yöresel şartlarda hazırlanan tandır kuyusundan pideye tereyağı ve ahu peyniri katarak yedikten sonra Başkan Çebi ile AKM ana binada kurulan Araklı standına geçtik.
Önümüze koyduğu projeleri incelemeye başladık…
Kaymakamlık ve Askerlik şubesinin bulunduğu 15 dönüm alanı yıkıp şehir meydanı yapacağız vatandaşın rahatça dinlenmesini gezi dolaşmasını sağlayacağız, kaymakamlık belediye ve askerlik şubesini ise Fiskobirlik satın aldığımız arazide yeni binalar yaparak bu üç kurumu orada bir araya getireceğiz planlamasını yaptık.
İmar haritalarına işledik çalışmaları başlattık. İçişleri Bakanımız Süleyman Soylu sonuna kadar maddi manevi yanınızdayız dedi.
Ayrıca Araklı Turp mevkiinde imarda çöp transfer alanı görülen 11700 dönüm alan zamanın DOKA Genel sekteri şimdiki İçişleri bakanlığı Müsteşar yardımcımız Çetin Oktay Kaldırım’ın tavsiye ettiği Dubaili armada grup patronu Muhammet Raif Hakkimi Turp mevkiinde bir tatil köyü ve marina yapmaları için önermişler. Grup maliye bakanlığı nezdinde girişimlerini başlatmış burada büyük bir tatil köyü planlıyorlar.  İçerisinde AVM’si sağlık merkezi ve marinası ile tüm dünyaya örnek olacak projeyi hayata geçiriyor. Bu firma DTM eski yerinde biri 5 diğeri 4 yıldızlı iki otel planladılar inşaatını başladılar. Turp olmazsa biz bu yatırımı yapmazdık diyorlar.
Turp’un hazineden devrini bekliyorlar bürokratik oligarşiyi aşmaya çalışıyoruz. Malumunuz maliye bakanlığının kanunlarında mevzuat ön planda. Allah’ın izniyle aşacağız, bunun için uğraşıyoruz dedi.
Başkan Çebi Araklı’yı Bayburt’a bağlıyoruz. Bu yolda çalışmalar hızla devam ediyor, Salmantaş tünelleri çift tüp olarak hizmete girdi. Şimdi devamındaki yollar yapılıyor genişletiliyor, standartlara uygun iki gidiş iki geliş olarak hizmet yapılıyor. Hedef Araklı Bayburt arasını 90 kilometreye düşürmek.
Erzurum, Erzincan, Elazığ ve Bayburt illerini sahile bağlamaktır. Bilindiği üzere Erzincan, Sivas, Kayseri, Adana, Mersin, Antalya aksı bu yolla Akdeniz Karadeniz’e bağlanacak.
TCK Genel Müdürlüğü bu yolda çalışmaları hızlandırdı. Bölge müdürümüz Selahattin Bayram Çavuş tüm ekibiyle inanılmaz azim ve gayret ile çalışıyor.
DLH Bölge Müdürümüz İhsan Gümrükçü yeni bir balıkçı barınağı planlıyor…
Tüm kurumlara teşekkür ediyoruz, hepsi projelerimize destek veriyor…
TOKİ başkanımız hemşerimiz Ergun Turan sağolsun her projemize candan destek veriyor.
Hedefimiz yepyeni modern ve çağdaş Araklı dedi.
Ne diyelim…
Bize de başarılar dilemek kalıyor!