BENİ TEK ELLE HİZMET ETMEK ZORUNDA BIRAKMAYIN

25 Mart 2014 - 00:29
Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz, seçim kampanyası çerçevesinde Atakum Esenevler mahallesinde vatandaşlar buluştu. AK Parti İl Başkanlığı’nın düzenlediği mitingde mahalle sakinlerine hitap eden Başkan Yusuf Ziya Yılmaz, Türkiye sahillerinde örneği olmayan, dünya şehirlerinin de çok azında bulunan 50 kilometrelik turistik sahil yolu projesini Atakum’a kazandıracaklarını söyledi. Rekreasyon çalışmalarının devam ettiğini ifade eden Başkan Yılmaz, Bandırma Müze Gemisi-Kızılırmak Kuş Cenneti arasını kapsayan projenin ilçenin vizyonuna ve turizmine büyük katkı sağlayacağını kaydetti.

Çınarlık camii arkasındaki alanda yapılan mahalle mitingine Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz, AK Parti Samsun Milletvekili Tülay Bakır, İl Başkanı Fuat Köktaş, ilçe Başkanı Ömer Faruk Şahin ile Esenevler sakinleri katıldı. Mahalle halkının büyük destek verdiği mitingde çocukların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Yılmaz, çocuklarla sohbet ederek, ‘’Bütün çabalarımız sizler için. Sizlere daha güzel, daha yaşanabilir bir şehir bırakmak için gece gündüz çalışmaya devam edeceğiz.’’ dedi.

YAPACAKLARIMIZI ANLATIYORUZ

Seçim kampanyaları için sahaya inen muhalefet partilerine mensup adayların projelerini anlatmak yerine karalama kampanyası yürütmelerine anlam veremediğini ifade eden Başkan Yılmaz, ‘’Uzun süren kampanya süreci oldu. Bu süreç içinde bütün adaylar kucaklarındaki taşları dökmeye çalıştı. Neler yaptılar neler söylediler, ne projeler sundular bilmiyorum. Fitne fesat yaydıklarını, yalan yanlış şeylerle iftira attıklarını duyuyoruz. Bu ayıptır. Ama biz ideolojik polemiklere girmeden, parti angajmanına bürünmeden efendi efendi karşınıza çıkıp yaptıklarımızı ve yapacaklarımı anlattık.  Yaptıklarımızı anlatmak da bize çok estetik gelmiyor. Çünkü daha fazlasını yapabilmeliydik. Ama hayata geçirdiğimiz hizmetleri de her defasında halkımıza anlatma gafletine düşmek istemiyoruz. Halkımız zaten biliyor ve görüyor. Gelişmiş batı demokrasilerinde otobüsün üzerine çıkan adaylar, yapacaklarını anlatır. Dinleyenler de bunları duymak ister. Başkalarının aleyhinde atıp tutanları hiç önemsemez, itibar etmezler. Bizim ülkemizde ise bu karalama kampanyalarına, iftiralara, yalana dolana başvuranlara itibar maalesef az da olsa hala var. Biz size yaptıklarımızı değil, yapacaklarımızı anlatmayı tercih ediyoruz.’’ diye konuştu.

ATAKUM, SAMSUN’UN YENİ YÜZÜDÜR

Atakum’un Samsun için büyük önem taşıdığını dile getiren Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz, ‘’Bütün şehirlerin yeni yüzleri, yeni kesimleri vardır. Yeni Adana, yeni İstanbul, Yeni Konya gibi. Samsun’un da yeni yüzü yeni kesimi Atakum’dur. Atakum’u son 10 yılda nakış nakış işlemeye gayret ediyoruz. Buraya özen gösterip hata yapmamaya çalışıyoruz. Çünkü modern bir bina gibi Atakum’u yeni inşa ediyoruz. Çünkü şehirleşme açısından oturmuş ilçelerde değişim ve dönüşüm yapmak zor oluyor ve zaman alıyor. Ama Atakum’daki yepyeni yerleşme alanlarında adeta yeni şehirler kuruyoruz. Çağaloğlu ve Barış Bulvarı gibi bulvarlar ortaya çıkıp, yeni yerleşim alanları buralarda hayat buldu. Biz buraları uzun uzun hesaplayıp planlayarak yaptık.’’ değerlendirmesinde bulundu.

SAHİL YOLU PROJESİ, TÜRKİYE’YE DE BİR İLK OLACAK

Atakum’da dünya’nın çok az şehrinde olan bir yatırıma imza atmaya hazırlandıklarını anlatan Başkan Yılmaz, ‘’ Karayolları kavşağı arkasındaki sahilden başlayıp Yörükler Kuş Cenneti’ne kadar yapmakta olduğumuz bir sahil yolu var. Bandırma Müze Gemisi’nden 50 kişilik turist kafilesi tur otobüsüne bindiğinde hiç sahilden ayrılmadan geze geze istediği yerde durup, kafeteryalarda çay içip yemek yiyerek, istediği yerde denize girerek, spor tesislerinden yararlanarak kuş cennetine ulaşacak. Burada da akşam yemeği yiyip tekrar geze geze Bandırma Müze Gemisi’ne dönebileceği 50 kilometrelik rekreasyon alanı yapıyoruz. Bunu büyük bir turizm projesi olarak hayata geçiriyoruz. Bu yolun yapımını tamamlayıp önce şehrimizin insanlarını, öğrencileri gezdirerek tanıtacağız. Burayı cazibe merkezi haline getireceğiz. Burada çeşitli lokantalar, spor ve sosyal tesisler yapılmasını teşvik edecek, bir kısmını da biz yapacağız. Türkiye’nin hiçbir yerinde, dünya’nın da çok az şehrinde böyle bir turistik yatırımı, hizmeti görebilirsiniz. Buna Türkiye’de ilk kez Atakum sahip oluyor. O nedenle Atakum başka bir vizyon, başka bir projedir. ‘’ şeklinde konuştu.

BENİ TEK ELLE HİZMET ETMEK ZORUNDA BIRAKMAYIN

Mahalle sakinlerinden Atakum’u İshak Taşçı’ya teslim etmelerini isteyen Başkan Yılmaz, ‘’Hizmet ve yatırımlarımızı gerektiği kadar hızlandıramıyoruz. Buranın belediye başkanı başka bir partiye mensup olduğu için adeta tek elle yapmaya çalışıyorum. Kısacası benim için zor oluyor. Atakum’u bu durumdan kurtarmalısınız. Particilikten çıkıp Atakum’un menfaatleri için, çocuklarımızın geleceği için bize yardımcı olun. İshak Taşçı’dan beni ayırmayın. Bu yatırımlarımızı o zaman daha hızlı şekilde yaparız. Atakum, o zaman geleceğe daha çabuk ulaşır. Seçime 6 gün kaldı. Bu süre içinde bütün gayretimizle çalışacak, projelerimizi insanlarımızla paylaşmaya devam edeceğiz. Son bir hamle yapalım. 30 Mart’ta da halkımız neyi takdir ederse o olacak. ‘’ ifadelerini kullandı.